نکاتی در مورد بوتاکس

نکاتی در مورد بوتاکس

خانه / تازه های سلامت / نکاتی در مورد بوتاکس

 

خیلی از افراد فرقی نمی کند خانم ها یا آقایان دغدغه ای به نام چروک پوست مخصوصا پوست صورت خود دارند. این می تواند دغدغه فکری افرادی باشد که با مشکل چروک پوست مواجه شده اند و یا افرادی که از آینده پوستی خود هراس دارند. اما باید به این دوستان خود بگویید امروزه راهکارهای فراوانی برای درمان یا پیشگیری از این موارد دارید یکی از این راهکارها تزریق بوتاکس است. معمولا پزشکان زیبایی تزریق بوتاکس را از سن 27 – 30 سال با تمدید هر شش ماه یکبار توصیه می کنند.

آنچه خواهید خواند:

بوتاکس چیست؟

در واقع بوتاکس سمی به نام بوتولینیوم است که کار آن فلج کردن عضلات می باشد. وقتی عضلات محرک شما مانند پیشانی، دور چشم، خطوط بین ابروها و … در هنگام صحبت و خندیدن خیلی دچار حرکت نشود از چروک شدن این نواحی صورت پیشگیری می کند. این کاری است که بوتاکس برای پیشگیری از چروک ها انجام می دهد اما کار دیگری که بوتاکس انجام می دهد باز شدن خطوط صورت و درمان چروک های موجود است.

برندهای متعددی از بوتاکس در کلینیک های زیبایی استفاده می شود اما بوتاکس انگلیسی دیسپورت و بوتاکس آلمانی زئومین (به دلیل طبیعی بودن نتیجه بعد از تزریق، احتمال فاسد شدن بسیار پایین آن نسبت به دیگر بوتاکس ها و نیاز نداشتن به زنجیره سرمایی برای نگه داری آن) بسیار مورد استقبال پزشکان و مراجعین زبایی قرار گرفته است.

فواید بوتاکس:

امروزه از تزریق بوتاکس علاوه بر درمان چروک ها و خطوط صورت در موارد دیگری هم استفاده می شود مانند:

تزریق بوتاکس معمولا دردناک نیست ولی با این حال پزشک برای شما از بی حسی استفاده می کند.

در اولین مراجعه و تزریق بوتاکس ممکن است مواردی برای شما پیش آید که کمی شما را دچار ترس کند اما باید بدانید این حالات طبیعی است و خود به خود رفع می شود برای مثال:

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان