لیف بینی با نخ چگونه صورت میگیرد؟

لیف بینی با نخ چگونه صورت میگیرد؟

خانه / تازه های سلامت / لیف بینی با نخ چگونه صورت میگیرد؟

در گذشته وقتی افراد راجب بهبود ظاهر بینی خود تحقیق می‌کردند تنها روش معمول و شناخته شده روش جراحی بینی بود. اما جراحی بینی هم به این آسانی نبود چراکه زمان بهبودی طولانی دارد و تحت بیهوشی کامل انجام می شود و معمولا فرد باید دو هفته وچه‌بسا بیشتر از کار خود دست بکشد.

لیف بینی با نخ چگونه صورت می گرید؟

اما روش‌‌های مدرن جایگزین عمل جراحی بینی شده اند که می تواند برای افرادی که وقت کمی داشته و در عین حال به دنبال اصلاح ایرادات بینی خود هستند بسیار مفید باشد.یکی از این روش ها لیفت بینی با نخ است.

از آن جا که لیفت با نخ تحت بیهوشی موضعی انجام می گیرد، بسیاری از افرادی که شرایط جراحی ندارند و دچار مشکلات وابسته به سن مثل فشار خون بالا، دیابت نوع دوم و بیماری های قلبی هستند و همچنین افرادی که به هردلیل تمایلی به روش جراحی ندارند، می توانند به آسانی این درمان را انجام دهند.

لیفت بینی برای چه کسانی مناسب است؟

لیفت بینی با نخ برای بینی‌هایی با پره‌های بزرگ یا نوک بینی افتاده مناسب است. ولی برای انحرافات شدید کاربرد چندانی ندارد. لیفت بینی برای بالا کشیدن نوک بینی یا تغییر شکل درپره های بینی کاربرد دارد و این درمان بدون هیچ تغییر صدا یا مشکلات رایج در جراحی معمول بینی صورت می‌گیرد.در روش لیف با نخ روی استخوان‌های صورت اثری ندارد و تغییرات بوجود امده توسط آن طبیعی است.

لیفت بینی با نخ چگونه انجام می شود؟

در روش لیف بینی با نخ ابتدائا پماد بی‌حسی به محل تحت درمان زده می‌شود و سپس آمپول بی‌حسیموضعی به اطراف بینی تزریق می‌گردد. به همین علت درد ناشی از این روش کاملا قابل تحمل بوده و بیماران به راحتی با آن کنار می‌آیند.

سپس پزشک معالج نخ ها را به صورت افقی در دیواره‌های بینی و به صورت عمودی در نوک بینی قرار می‌دهد. این روش وقت طولانی نمی‌برد. این نخ‌ها پس از بی‌حسی موضعی جاگذاری می‌شوند و برای این کار از سوزن‌های به‌خصوصی استفاده می‌شود و بدین ترتیب برش‌های بزرگ وزخم‌های گسترده در سطح پوست ایجاد نمی‌شود.

برخی از پزشکان از نخ‌هایتک رشته‌ای صاف و کوتاه استفاده می‌کنند که نتایج ضعیفی را ارائه می‌دهند. نخ‌هایی موسوم به کاگ بسیار مناسب‌تر از نخ‌های صاف هستند.

تفاوت بین ژل های پرکننده بینی و لیفت با نخ

در روش لیفت با نخ سبب ایجاد نوک بلند تر در بینی شده و هم‌چنین نوک بینی در این روش تیز‌تر می‌شود که امکان آن در استفاده از ژل‌های پرکننده کم‌تر و خیلی سخت‌تر است.

مزایای لیفت بینی با نخ

ماندگاری لیفت بینی با نخ

با توجه به نخی که  استفاده می‌شود ماندگاری لیفت بینی با نخ متغیر است. نخ‌های تک رشته‌ای و صاف معمولا زود‌تر جذب می‌شوند و تحریک کلاژن در آن‌ها به شکل محسوس نیست ولی نخ‌های خاردار ماندگاری بیشتری دارند.عمر متوسط نخ‌ها در این روش قبل از جذب شدن ۶ تا ۸ ماه است. البته نتایج حاصل از آن ۸ تا ۱۲ ماه باقی خواهد ماند.

در صورت تمایل می‌توانید بیشتر از یک بار لیفت بینی را انجام دهید. با تکرار روش شما می‌توانید انتظار نتایج طولانی‌تر و ماندگارتری را داشته باشید. پس از تکرار مداوم این روش بسیاری از نتایج ایجاد شده برای همیشه حفظ خواهند شد.

در این مطلب تلاش کردیم یکی از راه‌های آسان و کم هزینه اصلاح ایرادات بینی را مورد بررسی قرار دهیم. در این روش که لیفت با نخ نام دارد بدون هیچگونه عمل جراحی و اثرات متعاقب آن می‌توان ظاهر بینی خود را بهبود بخشید. در این روش از نخ‌هایی استفاده می‌شود که قابل جذب بوده و با بدن انسان سازگار می‌باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان