لیفت با نخ معجزه جوانی در کمترین زمان

لیفت با نخ معجزه جوانی در کمترین زمان

خانه / تازه های سلامت / لیفت با نخ معجزه جوانی در کمترین زمان

لیفت بینی و روش مختلف

امروزه داشتن پوستی صاف و بدون چروک کار سختی نیست. علم نوین پزشکی و زیبایی با ابداع روش‌های مختلفی که راحت‌ترین و سریع‌ترین آن‌ها لیفت با نخ است  و همچنینی لیفت بینی با نخ میباشد.بهره گرفته و پوستی جوان و بدون چروک را به شما هدیه می‌دهد.زمان در رسیدن به هدف نقش پررنگی دارد. هدف زیبایی و جوانی یکی از اهداف روزمره برای همه افراد است. لیفت با نخ زیبایی و جوانی را به انسان در کمترین زمان باز می‌گرداند. لیفت با نخ روشی ساده بدون ایجاد هیچ‌گونه رعب و وحشت‌های جراحی به راحتی بر روی زیباجوی انجام شده و او را به هدف خود می‌رساند. افراد برای از بین بردن چروک از راه‌های زیادی استفاده می‌نمایند.

لیفت صورت با نخ و زیبایی

از بین بردن چروک با لیفت با نخ

استفاده از کرم‌های مختلف روز و شب، بوتاکس، تزریق ژل و فیلر و … از جمله راهکارهای از بین بردن چروک در صورت است. کلینیک زیبایی آرمان الهیه با انجام کلیه خدمات پوست و زیبایی و بهترین پیشنهاد به مراجعه‌کنندگان صورتی صاف و بدون چروک را به آن‌ها هدیه می‌دهد. لیفت با نخ از برترین خدمات زیبایی در این کلینیک است. لیفت بینی که توسط پزشکان متخصص آرمان الهیه به مراجعه‌کنندگان پیشنهاد می‌گردد جایگزینی سریع و راحت برای انواع جراحی‌های زیبایی است. لیفت صورت با نخ درمانی است که در یک جلسه بدون درد و خونریزی چروک‌های پوست، صورت و گردن را می‌تواند از بین ببرد. لیفت بینی در مدت زمان بین 30 تا 45 دقیقه توسط پزشک متخصص انجام می‌گیرد. بعد از انجام روش لیفت با نخ در این مدت زمان کوتاه شخص شاهد تغییرات مثبت در چهره خود خواهد بود. بعد از انجام لیفت با نخ در این یک جلسه، بر اثر جای گذاری نخ‌ها پوست صاف و بدون چروک می‌شود. تزریق ژل و بوتاکس برای زیبایی استفاده میشود. با توجه به میزان افتادگی و سن پوست متخصص زیبایی جلسات ترمیم دوره‌ای لیفت بینی را برای 3 ماه، 6 ماه و یک سال بعد را تجویز می‌نماید. همان‌طور که در مطالب دیگر توضیح داده شده و اطلاع دارید، لیفت بینی علاوه بر از بردن چروک و رفع افتادگی پوست در فرم دهی صورت و اجزای آن و همچنین صاف شدن گردن و رفع غبغب نیز مؤثر است و تغییرات اساسی را باعث می‌شود. لیفت با نخ روش عالی زیبا سازی پوست نیز میباشد.

انواع لیفت با نخ در کلینیک زیبایی آرمان الهیه

دکتر حاتمی یکی از متخصصین زیبایی و مجرب کلینیک آرمان الهیه هستند که لیفت بینی توسط ایشان انجام می‌گیرد. روش‌های مختلفی که برای لیفت بینی در این مجموعه انجام می‌شود، متدهای ابداعی دکتر حاتمی هستند. این متدهای لیفت بینی به دوام و استحکام و ماندگاری این روش کمک می‌کند. در روش لیفت بینی کلاسیک از نخ‌های کلاژن سازی استفاده می‌شود که علاوه بر از بین رفتن افتادگی صورت و رفع چروک‌ها، شفاف‌سازی پوست نیز از انجام لیفت بینی کلاسیک حاصل می‌گردد. نخ پی دی او – کاگ (PDO-COG) در روش کلاسیک لیفت بینی استفاده می‌شود. این نخ‌ها در زیر پوست به صورت تک رشته‌ای و کوتاه در روش لیفت بینی کلاسیک قرار می‌گیرند. روش بعدی لیفت بینی که ابداع دکتر حاتمی بوده لیفت بینی دوبل نام‌گذاری شده است. در روش دوبل لیفت با نخ از همان نخ‌های پی دی او – کاگ (PDO-COG) استفاده می‌شود. جوانی و زیبایی فقط با یک نخ نیز صورت میپذیرد.

چگونگی لیفت با نخ

اگر میخواهید با رفع نا زیبایی صورت آشنا شوید این مقاله را بخوانید.دوازده نخ کوتاه و بلند در دو جهت به صورت منحنی در زیر پوست جایگذاری می‌شوند. این نخ‌ها جنس پروتئینی دارند و بعد از جذب شدن که حدود 4 تا 6 ماه زمان می‌برد به ساخت کلاژن و فیبر طبیعی کمک می‌کنند. متد لیفت صورت در روش سوم که ویژه یا VIP نام نهاده شده از 18 نخ پی دی او – کاگ (PDO-COG) به طور هم‌زمان به صورت کوتاه و بلند و میکس هر دو استفاده می‌شود. در این متد از لیفت صورت برای کشش و دوام بیشتر نخ‌ها به صورت هلالی و در دو جهت جایگذاری می‌شوند. روش بعدی لیفت بینی در کلینیک آرمان الهیه از چهار جهت نخ سیلوئیت و 12 نخ پی دی او – کاگ (PDO-COG) به صورت میکس استفاده می‌شود و دو نخ دیگر سیلوئیت به صورت جداگانه در محل‌های خاص زیر پوست قرار می‌گیرند. نخ‌های سیلوئیت به دلیل داشتن خارهای ظریف و مخروطی در زیر پوست به صورت چتر باز شده و آن را بالا می‌برند. روش آخر لیفت بینی در این مجموعه زیبایی متد Super VIP Plus است. در متد آخر لیفت بینی کامل‌ترین آن‌هاست که با توجه به میزان افتادگی و چروک‌ها به فرد توصیه می‌شود. فرم دهی بینی بدون جراحی امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. لیفت صورت به صورت Super VIP Plus دارای 6 تا 8 نخ کاگ کوتاه و بلند به همراه 4 نخ سیلوئیت به صورت داربستی در زیر پوست جایگذاری می‌گردد. برای دانستن راز زیبایی با لیفت با نخ این مقاله را بخوانید.

مزیت لیفت با نخ برای جوانسازی پوست

نتیجه‌گیری:

با در نظر گرفتن زمان کوتاه برای رسیدن به صورتی شاداب و جوان باید روش لیفت بینی را از بین متدهای زیبایی انتخاب نمود. همچنین برای ماندگاری این روش باید به توصیه‌های متخصص زیبایی در مورد دوره‌های ترمیم نیز توجه کرد تا اثر این روش بیشتر شود. برای درک بهتر مقاله لیفت صورت با نخ چیست؟ را مطالعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

سوالات متداول

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان