جوانسازی کلاسیک چیست؟

جوانسازی کلاسیک چیست؟

خانه / تازه های سلامت / جوانسازی کلاسیک چیست؟

جوانسازی کلاسیک یکی از بهترین روش‌های درمان افتادگی پوست برای جوانسازی صورت است. امروزه با پیشرفت علم پزشکی، روش‌های متعددی برای جوانسازی صورت و جلوگیری یا رفع افتادگی پوست وجود دارد.

با گذشت زمان کاهش چربی زیر پوست باعث تغییراتی ازجمله افتادگی پوست می‌گردد. کلینیک تخصصی پوست و زیبایی آرمان الهیه ارائه‌دهنده متدهای روز دنیا برای جوانسازی صورت است. آقای دکتر حاتمی مبتکر روش‌های متفاوت لیفت با نخ به همراه تیم پزشکی حرفه‌ای خود، شما را در زیباتر شدن یاری می‌کنند.

جوانسازی یکی از انواع لیفت با نخ است که علاوه بر جوانسازی صورت، رفع افتادگی پوست، جلوگیری از افتادگی پوست، فرم دهی صورت را نیز شامل می‌شود. در روش جوانسازی کلاسیک ساده‌ترین نوع برای رفع افتادگی پوست یا جوانسازی صورت اتفاق می‌افتد. جوانسازی اولین نوع از روش‌های لیفت با نخ می‌باشد.

روش جوانسازی از انواع لیفت با نخ یکی از کم‌عارضه‌ترین متدهای امروزی در جهان است. روش لیفت با نخ به صورت جوانسازی کلاسیک کم تهاجمی‌ترین  روش‌هاست که بر روی رگ‌ها و اعصاب صورت تأثیر مخرب نداشته و جایگزین مناسبی برای عمل‌های سنگین جراحی پلاستیک (Plastic Surgery) است.

جوانسازی پوست

نوع نخ در جوانسازی کلاسیک چیست؟

نخ‌های استفاده شده درروش جوانسازی کلاسیک که اولین روش لیفت با نخ است، به صورت یک جهته در زیر پوست قرار می‌گیرند. مدل نخ‌ها در متد جوانسازی کلاسیک ساده و کوتاه است.

این مدل نخ‌ها بیشتر مناسب برای رفع افتادگی پوست در بخش‌های زیر چشم و یا دور دهان می‌باشد اما در تمامی نواحی صورت با توجه به تشخیص پزشک قابل‌استفاده‌اند. نخ‌های روش جوانسازی از نوع پی دی او – کاگ (PDO-COG) هستند که جوانسازی صورت را به همراه دارند. این نوع نخ‌ها تک‌رشته‌ای و کوتاه هستند و دارای خارهای بسیار ظریفی‌اند.

بعد از وارد شدن این مدل از نخ‌ها به زیر پوست، برجستگی‌ها و خارهای ظریف روی نخ سطح تماس را در آن منطقه از صورت افزایش داده که باعث التهاب و کلاژن سازی می‌گردد. همچنین وقتی این خارهای ظریف در زیر پوست به بافت صورت قلاب می‌شوند در همان لحظه افتادگی پوست را از بین برده و آن را بالا می‌برند. اثر روش جوانسازی کلاسیک در لحظه انجام روش جوانسازی پوست قابل مشاهده است.

روند انجام جوانسازی کلاسیک

در روش لیفت کلاسیک، افتادگی پوست با وارد شدن هشت نخ به بافت چربی صورت انجام می‌گیرد. این هشت نخ در روش جوانسازی به شکل یک جهته وارد لایه‌ی زیر پوست صورت می‌شوند. جنس و نوع عملکرد نخ‌های کاگ به‌گونه‌ای است که بعد از اتمام کار پزشک تأثیر خود را گذاشته و مشاهده می‌گردند. زمان انجام متد جوانسازی توسط گروه متخصص پزشکی حدود یک ساعت به طول می‌انجامد که بدون خونریزی نیز می‌باشد.

در تمام این مدت زیبا جوی احساس دردی نخواهد داشت. بعد از انجام روند جوانسازی صورت، زخم‌های بسیار کوچکی که در اثر وارد شدن نخ به صورت ایجادشده‌اند ، قابل مشاهده نیستند. دلیل دیده نشدن این زخم‌ها تبحر پزشک متخصص است که از کدام قسمت صورت ورود این نخ‌ها را انجام داده‌اند.

بعد از اتمام کار پزشک در روش جوانسازی مدت تأثیر آن بر روی پوست افراد با توجه به سن، میزان چروک، فرم زندگی روزمره و … متفاوت است؛ اما به‌طورمعمول روش جوانسازی کلاسیک تا یک سال دوام خواهد داشت. نخ‌های کاگ زیر پوست تقریباً بعد از 3 ماه جذب می‌گردند. تزریق ژل و بوتاکس امروزه پرطرف دار شده است.

جوانسازی کلاسیک

جوانسازی کلاسیک برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند در تمامی سنین برای جوانسازی صورت و جلوگیری از افتادگی پوست در تلاش‌اند. محدودیت برای سن و جنسیت افراد در استفاده از متدهای زیبایی وجود ندارد، اما توصیه می‌گردد که برای جلوگیری یا رفع افتادگی پوست از سی‌سالگی مراقبت‌ها و روش نوین زیر نظر متخصصین کلینیک‌های زیبایی انجام پذیرد.

روش جوانسازی کلاسیک بر روی تمامی سنین تأثیر چشمگیر و تغییرات مثبتی باقی می‌گذارد. افرادی که سن بالاتری دارند و بافت چربی بیشتری از پوست خود را ازدست‌داده‌اند، بیش از یک‌بار نیاز به انجام روش‌های لیفت با نخ دارند تا تأثیرات انجام این متد زیبایی را دائمی نمایند.

بعد از انجام 2 یا 3 مرتبه روش جوانسازی کلاسیک در افرادی که چروک‌های متعددی دارند، پوست به کمک نخ‌ها خود را بازسازی کرده و به حالت اولیه جوانی بازمی‌گردد و به صورت دائمی باقی خواهد ماند. کسانی که سن کمتری دارند و با بروز اولین نشانه‌های افتادگی پوست به درمان‌های زیبایی می‌پردازند با انجام یک‌بار روش جوانسازی کلاسیک تا مدت‌زمان‌های زیادی پوستی صاف و جوان خواهند داشت.

کلینیک تخصصی زیبایی آرمان الهیه بهترین گزینه در جهت زیباسازی و جوانسازی صورت برای شماست. برای عمل بینی از فرم دهی بینی بدون جراحی استفاده کنید.

لیفت با نخ

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دریافت مشاوره

جهت اخذ نوبت در کلینیک آرمان الهیه کافیست فرم زیر را با کامل نمایید

نظرات کاربران

ثبت دیدگاه شما

کاربر محترم شما میتوانید دیدگاه خود درباره مطلب فوق و یا هرگونه سوال مرتبط را کادر زیر وارد نمایید تا پس از تایید کارشناسان ما به نمایش گذاشته شود.

مطالب پیشنهادی

مشاوره حضوری رایگان